Digi retail - σε δημόσια διαβούλευση πρόγραμμα του ΕΣΠΑ

Press Releases

Share

Στις 21 Ιουλίου αναρτήθηκε στο opengov από την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, σε δημόσια διαβούλευση οι σχεδιαζόμενες δράσεις κρατικών ενισχύσεων «Digi-retail» και «Digi-content». Η διαβούλευση θα γίνει μέχρι της 20 Αυγούστου και εκτιμάται ότι το πρόγραμμα θα ανακοινωθεί τον Νοέμβριο – Δεκέμβριο του 2010.

Οι δράσεις αυτές έχουν το χαρακτήρα κρατικής ενίσχυσης προς ιδιωτικές επιχειρήσεις και στοχεύουν στην αναβάθμιση της ελληνικής επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσω της αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών και στην επιτάχυνση της αναπτυξιακής δυναμικής της χώρας μας.

Το υπουργείο αναγνωρίζοντας ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και ότι επηρεάζονται από νέες μορφές προώθησης (marketing) που δεν περιορίζονται πλέον στις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης στα παραδοσιακά ΜΜΕ, αποφάσισε να συμπεριλάβει στην ενέργεια του Digi retail την δράση Ε2 που περιλαμβάνει και τεχνολογίες Digital Signage.

Digi retail

Η δράση αφορά την ενίσχυση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου και αποσκοπεί στην υιοθέτηση ψηφιακών εφαρμογών που αναβαθμίζουν τόσο τις εσωτερικές λειτουργίες όσο και τις συνέργειες ενίσχυσης εξωστρέφειας των επιχειρήσεων αυτών.

H Alphavision πρωτοπόρος στον τομέα του Digital Signage, αντιπροσωπεύοντας την C-nario έχει ήδη ετοιμάσει τις προτάσεις της για την δράση του Digi Retail, που απευθύνονται στις εταιρίες συμβούλων, πληροφορικής ή/και εταιρίες λιανεμπορίου που θα θελήσουν να εντάξουν στην πρότασή τους είτε την Ψηφιακή Σήμανση για την προβολή προϊόντων (Digital signage), είτε τις διαδραστικές βιτρίνες.

Οι λύσεις που μπορεί να προτείνει η Alphavision για την ψηφιακή σήμανση έρχονται ιδανικά να καλύψουν όλες τις ανάγκες και όλες τις περιπτώσεις εταιριών, από πολύ μικρές με stand alone συστήματα έως μεγάλες αλυσίδες.

digi retail, digital signage C-sign ψηφιακή σήμανση

Μικρές επιχειρήσεις με ένα σημείο παρουσίας μπορούν άνετα καλύψουν την δράση του Digital Signage με το νέο προϊόν της C-nario, το C-Sign. Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις με μεγαλύτερο αριθμό POS  έχουν, εδώ και χρόνια, σαν επιλογή τα προϊόντα της C-nario Messenger , Advertiser & Entertainer ικανά να καλύψουν έως και 10.000 σημεία.

Στην ενέργεια Ε2 μπορούν άνετα να ενταχθούν προϊόντα που αντιπροσωπεύει η Alphavision και που είναι καινοτόμα όπως το Bar Code Messenger, ιδανικό για διαδραστική προώθηση προϊόντων.

Σε κάθε περίπτωση προτάσεις και λύσεις θα βρείτε είτε στην σελίδα των Tech Innovative προϊόντων μας είτε, ακόμα καλύτερα επικοινωνώντας με την Alphavision. Μπορείτε να βρείτε κα΄ποιες πληροφορίες επίσης, στο pdf εδώ .

 







follow us on twittericon

follow us on twitter

 

blog_wordpress_TH

visit our blog

 

follow us on facebook follow us on facebook